Blog-ul serviciilor

Serviciile pe care le gasesti in Cluj-Napoca

Reducerile de preț – profitabile pentru toți

Reducerile de preț – profitabile pentru toți

 

Bugetul nostru este limitat însă nevoile noastre sunt nelimitate. Vrem să ne satisfacem cât mai multe nevoi cu acest bugetul. De aceea, suntem vânători de reduceri. Cumpărăm chiar și lucruri care nu ne sunt utile acum, doar fiindcă sunt la reducere și poate ne vor fi utile cândva.

Reducerile de preț sunt o strategie de marketing, asemenea prețurilor psihologice (cele cu 99 bani la coadă). Ambele au ca scop atragerea de noi clienți, diferența este că reducerile de preț sunt profitabile pentru toate părțile implicate (atât pentru comerciant, cât și pentru cumpărător). Cine nu își dorește să cumpere același produs la un preț mai mic? Cine nu își dorește să-și crească numărul vânzărilor, mai ales dacă costurile de stocare sunt foarte mari?

Reducerile pot îmbrăca diferite forme: cupoane de reduceri, lichidări de stoc, preț redus afișat pe produs. Toate au același scop, clientul să plece mulțumit iar comerciantul să-și reducă timpii morți.

Însă atenție la reducerile false și la calitatea produselor. Este indicat să verificăm prețul produsului într-un alt punct de vânzare, pentru a vedea dacă prețul este cu adevărat redus. De asemenea, este recomandat să citim părerile celorlați cumpărători. În mare parte sunt păreri sincere, subiective, care ne vor ajuta să luăm decizia de cumpărare corectă.

Atunci când achiziționăm un cupon de reduceri, trebuie să verificăm perioada de valabilitate a acestuia, să nu riscăm ca acesta să expire și noi să nu-l utilizăm.

Cu aceste măsuri de siguranța, reducerile de preț vor fi profitabile pentru ambele părți.

Cumpărături cât mai profitabile!

Add comment

biuquote
  • Comment
  • Preview
Loading